دو سطر اشک
غم دوری
دو سطر اشک

             هر چند نیست درد دل ما نوشتنی                                             از اشک خود دو سطر به ایما نوشته ام

تو می آیی و من محو تماشای تو می شوم

از همان دور تو به من مینگری و من در چشمان زیبای تو غرق می شوم.

خیره به چشمانت می نگرم مگر در این دنیا به زیبایی چشمان تو هست؟

تو می آیی و من هزار چشم می شوم و آمدنت را می نگرم

تو می آیی و با امدنت عطر خوش عاشقی میپراکنی

حال آنقدر نزدیکی که دستان تو را در دستانم حس می کنم

وه چه آرامشی است در کنار تو

آنقدر ارام مانند دریا در یک روز افتابی یا مانند صحرا در لحظه ی پس از باران

با هم قدم برمیداریم

گویی دو ماهی قرمز

بی آنکه خواب خوش تنگ بلور بهم بخورد

روبه روی هم با هم نجوا میکنند

شادتر از این لحظه ای نیست

کاش تا صبح قیامت این گونه در کنار تو باشم

اگر اشکی هم هست سراسر اشک وصال است

و کاش همه اشک ها اشک شوق باشد

ولی...

ناگهان همه چیز تمام می شود

دنیای رویایی وصال با همه زیباییش غروب می کند

و دوباره فراق

و دوباره اشک نیمه شبو درد دوری

کاش هیچوقت از خواب خوش وصال برنخیزم

کاش همیشه دستانم در دستان تو باشد

کاش همیشه محو تو باشم

کاش.....

            

             



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط چشم به راه برچسب:, () |